Słowem wstępu – czyli trochę o mnie :)

Hej, mam na imię Maja i jestem trenerką personalną. Mam 36 lat, oprócz pracy którą wykonuję jestem mamą dwójki dzieci. Uprawiam fitness od 9 lat, od 5 lat również trenuję cross fit. Poza sportem bardzo interesuje się zdrowym odżywianiem, po prostu kocham gotować 🙂 kolejną z moich pasji jest fotografia – od zawsze lubiłam pozować do zdjęć a od pewnego czasu sama je wykonuje ;). Mój blog kieruję do osób które chcą się odchudzać, chcą walczyć z samym sobą. Pragnę wam przekazać wiedzę którą posiadam po wielu latach pracy jako trenerka personalna. Mam nadzieję że zostaniesz ze mną dłużej a tymczasem – do dzieła, figura sama się nie zrobi!

P.S I pamiętaj 😉

Dieta na odchudzanie – jak szybko i skutecznie schudnąć

Dieta na odchudzanie

Zdrowy tryb życia jest mocno promowany zarówno w mediachzdrowa dieta tradycyjnych, jak i w Internecie. Wiele mówi się o tym, jak ważna dla utrzymania organizmu w równowadze jest odpowiednio zbilansowana, zdrowa dieta. Nie zawsze jednak jego znaczenie jest odczytywane odpowiednio, często bowiem pojawiają się pytania, jaka dieta na odchudzanie jest najlepsza oraz co jeść żeby schudnąć.

Zdrowa dieta

Najprościej odpowiedzieć na to w ten sposób: dieta na odchudzanie to zdrowa dieta, czyli zmiana trybu życia na zdrowy. By osiągnąć sukces i poprawić działanie swojego organizmu, należy odrzucić wszelkie pokarmy mogące mu szkodzić. Zdrowa dietapolega na zbilansowaniu posiłków, które spożywamy, czyli wzbogaceniu ich o niezbędne składniki odżywcze w odpowiednich proporcjach. Należy ograniczyć węglowodany, na przykład zamieniając jasne pieczywo na ciemne, będące jednocześnie bogatym źródłem błonnika. Jest to zarazem odpowiedź na pytanie: co jeść żeby schudnąć, ponieważ błonnik poprawia metabolizm i tym samym wspomaga spalanie zbędnych kalorii.dieta na odchudzanie

Ważną kwestią jest także regularność posiłków; na tej zasadzie opiera się każda zdrowa dieta, a dieta na odchudzanie nie zawsze ma polegać na spożywaniu niewielkich porcji w równych odstępach czasu. Tymczasem właściwie ważniejsze od tego, co jeść żeby schudnąć jest wiedza o tym, jak jeść. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: gdy organizm otrzymuje dawki pokarmu w dużych i nieregularnych odstępach czasu, zaczyna on gromadzić zapasy, mające pomóc mu przetrwać te ciężkie czasy. Tym samym, nawet jedząc mało, człowiek zaczyna tyć – dieta na odchudzanie zamienia się zatem w coś zupełnie przeciwnego.

Podsumowując: by skutecznie zgubić zbędne kilogramy, niezbędna jest zarówno wiedza o tym, co jeść żeby schudnąć – czyli błonnik, białko, złożone węglowodany, warzywa i owoce, ale także jak jeść – regularnie i w niewielkich porcjach. Reguły te pozwolą zdrowo zmienić wagę ciała i poprawić jego wygląd. Dowiedz się więcej na temat odchudzania, jak ćwiczyć oraz jakie diety stosować.

Pobierz poradnik

odchudzanie po ciąży

 

Odchudzanie dla kobiet po 40 – Jak się odchudzić po czterdziestce?

Odchudzanie dla kobiet po 40

Temat odchudzania i tracenia zbędnych kilogramów jest tematem niezmiernie popularnym. Wiele osób pragnie posiąść wiedzę o tym, jak się odchudzić, a tym samym poprawić znacznie stan swojego zdrowia.

Jak wiadomo, otyłość nie sprzyja ludzkiego organizmowi i może prowadzić do wielu niebezpiecznych dla życia schorzeń, z tego też powodu należy kontrolować swoją wagę i nie doprowadzać do jej nadmiaru. Niestety, z różnych powodów nadprogramowe kilogramy są gromadzone przez organizm i nie zawsze jest tak prosto je zrzucić. Najtrudniejsze wydaje się być odchudzanie dla kobiet po 40 roku życia, a to dlatego, że w tym wieku metabolizm znacząco zwalnia. Odchudzanie brzucha, nóg czy ramion może być kłopotliwe i wymagać więcej pracy i wysiłku, ale jest jak najbardziej możliwe do wykonania.

Jak się odchudzić?

Zatem, jak się odchudzić? Kluczowy wydaje się w tym przypadku być regularny wysiłek fizyczny, będący podstawą jeżeli chodzi odchudzanie dla kobiet po 40 roku życia. Ruch przyspiesza metabolizm i sprawia, że szybciej spalane są kalorie, a to wspomaga szczególnie odchudzanie brzucha i redukowanie nadmiernej tkanki tłuszczowej. Oczywiście taki trening powinien być układany w konsultacji z trenerem, ponieważ z pomocą kompetentnej osoby zyskamy wiedzę, jak się odchudzić, by proces ten przebiegał zdrowo.

odchudzanie dla kobiet po 40

Na odchudzanie brzucha dobry jest wysiłek fizyczny, a przede wszystkim warto ćwiczyć brzuszki, które poza spalaniem tłuszczu, wyrzeźbią także mięśnie i je wzmocnią. Odchudzanie dla kobiet po 40 roku życia jest o tyle trudne, że sprawność fizyczną trzeba zbudować, a pamiętać należy przy tym, że nie ma drogi na skróty, nie ma jak się odchudzić bez ćwiczeń. Sama dieta nie da spektakularnych efektów, a odchudzanie brzucha, nóg, rąk jest czasochłonnym procesem. Dlatego nie należy się zniechęcać początkowym brakiem efektów, one przyjdą i zaskoczą pozytywnie. Nieraz trzeba poczekać dłużej, ale sumienne przestrzeganie zaleceń sprawi, że odchudzanie dla kobiet po 40 będzie łatwiejsze, niż mogłoby się wydawać.

Pobierz poradnik!

odchudzanie po ciąży

 

jak się odchudzić


Jak schudnąć po ciąży? – Jak skutecznie schudnąć

Jak skutecznie schudnąć?

Jednym z największych problemów kobiet, które urodziły dziecko, jest powrót do formy, jaką miały wcześniej. Oczywistym faktem jest, że w ciąży naturalnie przybiera się dodatkowe kilogramy, jednak często bywa tak, że jest ich więcej niż powinno. To właśnie te nadprogramowe kilogramy stanowią problem i to przez nie kobiety szukają informacji o tym, jak schudnąć po ciąży.

Zatem, co zrobić żeby schudnąć po ciąży? Należy podkreślić w tym miejscu fakt, że nie każda kobieta musi sięgać po jakiekolwiek dodatkowe środki, by pozbyć się nadwagi. Istnieją szczęściary, które nie mają potrzeby szukać informacji, jak schudnąć po ciąży. Dlaczego się tak dzieje? U niektórych osób powrót do formy następuje samoistnie, po kilku miesiącach, dzięki czemu problem tego, co zrobić żeby schudnąć znika. Jedyne co trzeba zrobić, to dać odpocząć ciału po porodzie, zamiast zastanawiać się, jak skutecznie schudnąć.

Jak schudnąć po ciążyjak schudnąć po ciąży

Skąd biorą się problemy ze zrzucaniem wagi po porodzie? Często z nieregularnego spożywania posiłków spowodowanego opieką na dzieckiem, która zabiera sporo czasu młodej mamie. Z tego powodu nie zawsze ma czas zastanowić się, co zrobić żeby schudnąć, a problem z figurą zauważa dopiero, gdy wyjdzie z domu i spotka inne mamy, rodzące w podobnym czasie co ona.

Warto dowiedzieć się nie tylko, jak schudnąć po ciąży, ale też kiedy najbezpieczniej jest się za to zabrać. Zrzucanie zbędnych kilogramów należy zacząć dopiero wtedy, gdy zakończy się karmienie piersią.

Odpowiedź na pytanie, jak skutecznie schudnąć nie jest wcale tak trudna, jak mogłoby się wydawać. Najważniejsze jest, by nie wierzyć w diety cud i głodówki, które bywają kuszące, gdy nie wie się, co zrobić żeby schudnąć. One mogą wręcz zaszkodzić, dlatego zamiast nich lepiej zmienić dietę na zdrowszą, zamiast słodyczy jeść owoce, a zamiast jasnego pieczywa – ciemne. Gdy do tego dołoży się nieco ruchu, pojawia się odpowiedź na pytanie, jak schudnąć po ciąży, a w dodatku – jak skutecznie schudnąć. Dowiedz się więcej,

Pobierz poradnik!

odchudzanie po ciąży

 

 

Odchudzanie po porodzie – dieta odchudzająca

Odchudzanie po porodzie 

Nie każda dieta z cyklu odchudzanie po porodzie polega jedynie na odmawianiu sobie dużej ilości pokarmu. Często dzieje się tak, że sama „głodówka” nic nie daje. Do tego najlepiej stworzyć sobie jeszcze specjalny zestaw ćwiczeń. Niektórzy dietetycy radzą, aby Podczas diety np. nie próbować posiłków podczas gotowania, albo żeby pić kilka razy dziennie małą ilość oleju. Niektórzy też polecają zjedzenie ciasta na śniadanie. Jest wiele sposobów i metod na odchudzanie, jednak najczęściej zdarza się tak, że taka dieta odchudzająca, może bardzo negatywnie wpłynąć na nasz organizm.

Odchudzanie po porodzie

Najważniejsze jest to, aby podczas diety kontrolować ilość spożywanych kalorii, pić duże ilości wody niegazowanej oraz zmniejszyć ilość spożywanych cukrów. Takie eksperymenty mogą jednak źle się skończyć dla niektórych. Najgorsze jest to, kiedy chcemy bardzo szybko przejść na dietę i w bardzo krótkim czasie zaczniemy zrzucać bardzo duże ilości kilogramów. Przy tym należy też zwrócić uwagę na trening, jaki sobie narzuciliśmy, nie może on być zbyt drastyczny. Należy też pamiętać, że diety czasem nic nam nie pomogą, bo może okazać się tak, że po dwóch tygodniach tamte kilogramy znowu powrócą.

odchudzanie po ciąży

 

Odchudzanie po porodzie.

Ćwiczenia, diety oraz porady dotyczące odchudzania po porodzie.

 

 

 

odchudzanie po porodzie

Odchudzanie po 30

Odchudzanie po 30 / Jak schudnąć po 30

Odchudzanie po 30 – Podstawą powodzenia odchudzania jest dobrze opracowana dieta. Można samemu poszerzyć wiedzę na temat zdrowego odżywiania przeszukując strony internetowe, czytając fora i poradniki. Można także wybrać droższą ale mniej czasochłonną i przynajmniej teoretycznie bardziej pewną opcję – gabinet dietetyka. Posiadając już prawidłowo skomponowaną dietę należy uruchomić wszystkie pokłady motywacji i silnej woli, aby właściwie stosować dietetyczne założenia.

Odchudzanie po 30 / Jak schudnąć po 30

Dobra dieta nie może być przesadnie restrykcyjna, aby stosujący ją nie zniechęcił się zbyt szybko. Powinna zawierać wszystkie niezbędne dla zdrowia składniki, takie jak odpowiednie proporcje białka, tłuszczu i węglowodanów, a także witaminy i składniki mineralne. Niezmiernie ważne jest (nie tylko podczas kuracji odchudzającej) odpowiednie nawodnienie organizmu, koniecznie przy pomocy wody mineralnej, lub niesłodzonych herbat, czy naparów ziołowych. Wiele osób jednak nie ma odpowiednio dużo wytrwałości i oczekuje spektakularnych efektów w krótkim czasie, często sięgając po preparaty na odchudzanie. Nie wszystkie jednak są bezpieczne i godne polecenia, dlatego lepiej nie kupować tych pochodzących z niepewnych źródeł, Dla większej pewności, przyjmowanie ich warto skonsultować z lekarzem.

Poradnik dotyczący odchudzania.

odchudzanie po ciąży

 

 

 

 

odchudzanie po 30

Odchudzanie po 30 / Jak schudnąć po 30

Jak schudnąć po ciąży?

Jak schudnąć po ciąży w wieku 40 lat?

 

Wiele kobiet przykłada dużą wagę do masy swojego ciała. Lecz by utrzymać ją na zadowalającym przez nas poziomie trzeba ciężko pracować, jednakże na samym początku należy odpowiedzieć sobie na pytanie – jaka waga by mnie zadowoliła? Nie pełna wiedza na ten temat sprawia że kobiety mają niskie samopoczucie oraz chce osiągnąć coś co jest jej w ogóle nie potrzebne.

Jak schudnąć po ciąży / odchudzanie po porodzie 

Kobiety, według których są zbyt grube, często próbują zmniejszyć masę ciała, mimo że w ich przypadku zbyt niska. I odwrotnie – są kobiety, które nie są w stanie dostrzec tego, że ich waga zaczyna domagać się większej kontroli. Jak więc sprawdzić, czy w naszym przypadku waga ciała utrzymuje się na odpowiednim poziomie? Jak sprawdzić, czy czasami nie powinnyśmy zacząć się za zrzucanie zbędnych kilogramów lub też za sposoby, które pozwolą nam nieco przybrać na wadze? Co każda z nas powinna wiedzieć, by uniknąć zbędnych eksperymentów związanych z naszą sylwetką?

Jak schudnąć po ciąży / odchudzanie po porodzie 

W naszych głowach nadal jest takie pojęcie, jak waga idealna. Najważniejsze to czuć się dobrze we własnym ciele, a jednocześnie – unikać problemów zdrowotnych, mogących być skutkiem zbyt małej lub zbyt dużej wagi ciała. Jednak wcale nie oznacza to że nie mamy wpływu na wagę naszego ciała. Wręcz przeciwnie – warto co jakiś czas sprawdzić, czy nasza waga utrzymuje się w tzw. normie.

Pobierz poradnik!


 

 

jak schudnąć po ciąży odchudzanie po porodzie

 

 

jak schudnąć po 40

Odchudzanie po 40 jak szybko schudnąć bez efektu jo-jo

Odchudzanie po 40 – Jak schudnąć po 40-stce

Proces gubienia zbędnych kilogramów wymaga połączenia zarówno diety, rozumianej jako zdrowy styl odżywiania się, jak i wdrożenia ruchu, przynajmniej kilka razy w tygodniu. Optymalnie byłoby jednak uprawiać jakiś sport codziennie. Sprawia on, że w naszym organizmie wytwarzają się hormony szczęścia i dzięki temu mamy lepsze nastawienie do tematu, jakim jest odchudzanie, nawet jeżeli nasza nowa dieta będzie zmienionym systemem odżywiania się na całe życie.

Jak schudnąć po 40

Czy jesteśmy jednak skazani na płacenie za siłownię, fitness czy zumbę. Oczywiście takie formy ruchu niesamowicie motywują, jednakże nie każdą osobę, która ma odchudzanie przed sobą stać na karnet chociażby na jeden miesiąc. Na szczęście mamy również darmowe formy ruchu, jak na przykład bieganie czy szybkie marsze. W czasie godzinnego maszerowania można zgubić nawet ponad 500 kalorii, a o wiele więcej podczas biegania. Po powrocie do domu jak schudnąć po 40będziemy jednak tak szczęśliwi i zmęczeni, że nie będziemy mieć nawet ochoty na słodycze, co sprawi, że nasza dieta będzie skuteczniejsza. Za darmową formę ruchu można ponadto uznać taniec, jazdę na rowerze czy ćwiczenia w domowym zaciszu.

Pobierz poradnik!

 

Jak schudnąć 10 kg? Sposób na skuteczne odchudzanie

Jak schudnąć 10 kg? jak schudnąć 10 kg

Wielu ludzi boryka się z problemem nadwagi, który w dzisiejszych czasach staje się coraz bardziej powszechny. Szybki tryb życia, stres i jedzenie w barach szybkiej obsługi nie służą figurze ani zdrowiu, z tego też powodu zbędne kilogramy odkładają się coraz bardziej. Z czasem problem staje się coraz bardziej palący, dotknięci nim szukają więc sposobów na odchudzanie, najlepiej szybkie i skuteczne odchudzanie. Należy jednak pamiętać, że nie wszyscy, którzy radzą, jak schudnąć 10 kg, do tego w krótkim czasie, mają rację.

Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę, że skuteczne odchudzanie to proces długofalowy i złożony. Co prawda istnieją sposoby na to, by szybko pozbyć się nadwagi, czy porady jak schudnąć 10 kg w tydzień albo w miesiąc… Problem jest taki, że po zastosowaniu diety polegającej w głównej mierze na głodówce owszem, można zrzucić wiele, jednak po pewnym czasie kilogramy wracają. Warto zatem porzucić takie sposoby na odchudzanie, ponieważ w gruncie rzeczy są nieskuteczne.

Skuteczne odchudzanieskuteczne odchudzanie

Zatem, jak schudnąć 10 kg zdrowo i skutecznie? Należy przede wszystkim uświadomić sobie, że skuteczne odchudzanie to zrzucanie ok 1 kg na tydzień. Dzięki temu można zyskać pewność, że kilogramy już nie wrócą, bo organizm przyzwyczai się do nowej wagi.

Najlepszym sposobem na odchudzanie jest połączenie diety i ćwiczeń, przy czym dobrze jest pamiętać, że dietą nie może być głodówka – nie jest to żaden sposób na skuteczne odchudzanie, a może jedynie zaszkodzić. Nie powinno się zatem wierzyć żadnym poradom, dzięki którym można się dowiedzieć, jak schudnąć 10kg w bardzo krótkim czasie, ponieważ lepiej poświęcić na to więcej czasu, ale mieć pewność, że pozbędziemy się wagi na długo.

Na odchudzanie wpływa wiele czynników!

Drugim ważnym czynnikiem mającym wpływ na odchudzanie są ćwiczenia fizyczne, przy czym niekoniecznie trzeba codziennie odwiedzać siłownię. Wystarczą spacery zamiast poruszania się samochodem czy wybranie schodów zamiast windy – cokolwiek jest zawsze lepsze niż nic i da efekty. Dowiedz się więcej,

Pobierz poradnik

odchudzanie po ciąży